راهنمای خرید

راهنمای خرید از بازرگانی کاظمی

برای ثبت سفارش و خرید از سایت بازرگانی کاظمی نیاز به یک پروفایل کاربری دارید، برای ثبت نام پروفایل کاربری مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

توجه : در حال حاضر امکان ثبت و ارسال سفارشات فقط در استان تهران ، البرز و حومه امکان پذیر است.

1. در صفحه ی اصلی  وب سایت بازرگانی کاظمی  روی گزینه ورود/ ثبت نام کلیک کنید.

2. شماره موبایل خود را وارد کنید.

3. کد فعالسازی برای شماره همراه شما پیامک می شود، پس از وارد کردن کد تایید، ثبت نام انجام می گردد.

4. بعد از ورود به حساب کاربری روی گزینه ی پروفایل کلیک کرده و وارد پروفایل خود شوید.

5. در قسمت پروفایل گزینه مشاهده پروفایل را باز کرده و مشخصات کاربری خودرا به عنوان کاربر حقیقی و یا کاربر حقوقی تکمیل کنید .

 

نحوه ثبت سفارش در سایت بازرگانی کاظمی

1⃣ باز کردن منوی سه خط

در بالای سایت (سمت راست)، روی سه خط ☰ کلیک کنید تا منوی دسته‌بندی باز شود.


2⃣ انتخاب دسته‌بندی

دسته‌بندی موردنظر خود را انتخاب کنید (مثل نوشیدنی‌ها، کنسرویجات و...).


3⃣ انتخاب محصول

روی محصول دلخواه کلیک کنید تا اطلاعات آن (عکس، قیمت، موجودی) را ببینید.


4⃣ افزودن به سبد خرید

روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک کنید تا محصول به سبد خریدتان اضافه شود.


5⃣ رفتن به سبد خرید

روی آیکون 🛒 سبد خرید کلیک کنید تا وارد صفحه سبد خرید شوید و لیست محصولات را ببینید.


6⃣ کلیک روی دکمه ثبت سفارش

در صفحه سبد خرید، روی دکمه «ثبت سفارش» کلیک کنید تا به مرحله وارد کردن اطلاعات ارسال بروید.


7⃣ وارد کردن اطلاعات ارسال (نام، آدرس، شماره تماس)

فرم اطلاعات ارسال را با دقت پر کنید (نام، شماره تماس، آدرس دقیق).


8⃣ انتخاب لوکیشن دقیق روی نقشه

آدرس خود را روی نقشه مشخص کنید و ثبت نمایید.


9⃣ نهایی سازی سفارش

پس از تکمیل اطلاعات و بررسی نهایی، روی دکمه «نهایی سازی سفارش» کلیک کنید.


🔟 انتخاب روش پرداخت

روش پرداخت خود را انتخاب کنید:
پرداخت آنلاین، کارت به کارت یا پرداخت در محل (در صورت فعال بودن).


1⃣1⃣ دریافت کد رهگیری و پیامک تأیید

بعد از ثبت موفق سفارش، یک کد رهگیری برای شما نمایش داده می‌شود و پیامک تأیید برایتان ارسال خواهد شد.


نحوه ی تحویل گرفتن سفارشات  از بازرگانی کاظمی:

1. مدارک شناسایی معتبر خود را آماده کنید، مامورین تحویل سفارشات بازرگانی کاظمی موظف هستند  محموله های ارسالی و فاکتور سفارشات را فقط به صاحب اصلی پروفایل یا گیرنده محموله ثبت شده در سایت تحویل دهند و رسید دریافت کنند.

2. با توجه به سنگین و حجیم بودن تمامی کالاهای بازرگانی کاظمی که به صورت کارتن یا شرینگ یا گونی و .. هستند  ماموران تحویل بازرگانی کاظمی موظف هستند محموله را درب واحد مقصد مشخص شده به  صاحب پروفایل یا گیرنده ی مشخص شده در سفارش ثبت شده تحویل دهند و اجازه ورود به منازل مسکونی، ادارات، نهادها و ...  را ندارند.

3. ماموران سیستم توزیع بازرگانی کاظمی تنها موظف به تحویل سفارشات مشتریان گرامی می باشند و دخالتی در روند مرجوعی سفارشات ندارند، خواهشمند است در لحظه تحویل گرفتن سفارشات نهایت دقت و بررسی را در جهت تایید سلامت ظاهری کالا به عمل آورید.جهت مرجوع و بازگرداندن کالای خریداری شده می بایست از طریق شماره تماس فروشگاه اقدام گردد

4. لغو سفارشات پرداخت شده تنها تا زمان قبل از ارسال محموله از طریق سیستم توزیع بازرگانی کاظمی قابل انجام می باشد. بعد از ارسال محموله لغو سفارشات قابل انجام نمی باشد و تنها می بایست از طریق ثبت درخواست مرجوعی کالا اقدام فرمایید.

5. برای مرجوع نمودن سفارشات بعد ازارسال یا  تحویل می بایست فرم مرجوعی مربوطه را در قسمت پروفایل کاربری  تکمیل فرمایید و بعد از تایید شدن اولیه توسط اپراتور سایت بازرگانی کاظمی و مشخص نمودن زمان مناسب جهت مراجعه حضوری، با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و منطبق بر پروفایل  به آدرس فروشگاه مراجعه نموده و بعد از تایید نهایی کارشناسان مجموعه بازرگانی کاظمی تایید احراز شرایط مرجوع نمودن کالای مربوطه ، ثبت درخواست  مرجوعی تایید نهایی می گردد.

6. در صورت تایید کارشناسان بازرگانی کاظمی جهت مرجوعی کالا، مبلغ کالای مرجوعی ظرف مدت 72 ساعت به شماره حساب مندرج در پروفایل کاربری واریز میگردد.

لازم به ذکر است درخواست مرجوعی به کالاهایی تعلق میگیرد که در حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شده باشد، دارای عدم تطابق با عکس و مشخصات مندرج محصول در سایت باشد، تاریخ مصرف گذشته باشد. دچار تغییر در رنگ و بو و  شکل شده باشد و یا مشخصات محصول مخدوش شده باشد، هرگونه دخل و تصرف، بازشدگی بسته بندی، وکیوم، شرینگ یا پلمپ، پاک شدن و از بین برچسب محصول، شرایط استفاده از امکان مرجوعی را از بین میبرد.